luni, 16 noiembrie 2009

Descopera calea omului superior

Salut

Azi am placerea sa va prezint un prieten al altui bun prieten de-al meu.

Numele lui este Marius Simion si motivul pentru care scriu despre
el este acela ca Marius poate oferi o URIASA valoare tuturor celor
care intra in contact cu el, indiferent ca domeniul de interes este
seductia, dezvoltarea personala, NLP, spiritualitate etc.

Eu lucrez de cateva luni cu Marius, il ajut sa isi puna la punct un
blog, il ajut sa puna toata informatia pe care o are intr-o
structura pe care o poate oferi cititorului.

In schimb si eu invat foarte multe de la el.

Astazi iti scriu acest mesaj pentru ca Marius m-a suprins intr-un
mod placut.

A scris un articol excelent despre " Calea omului superior"

Insa supriza nu a fost asta, pentru ca stiu ce poate.

Supriza e ca a facut si o varianta mp3 a acestui articol, varianta
care este extraordinara.

Sfatul meu este sa investesti acum 10 minute din timpul tau sa
asculti si/sau sa citesti acest articol al lui Marius.

Va fi probabil cea mai buna investitie in dezvoltarea ta din
aceasta saptamana.

Nu am mai trimis demult un articol identic pe ambele situri, Arta
seductiei si Personalitate alfa insa de data aceasta am sa o fac.

Mai jos ai link catre articol, unde poti da jos varianta mp3 si
poti citi varianta scrisa.

Apoi vei mai gasi un link spre site-ul lui Marius unde mai poti da
jos un mp3 pentru dezvoltarea increderii in sine.

Astept orice impresii si sa zici ce ai vrea sa inveti de la Marius
in continuare dupa ce citesti articolul, : Descopera calea omului superiorhttp://www.personalitatealfa.com/blog/pasi-pe-calea-omului-superior/

psiholog,Pera Novacovici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu