vineri, 6 mai 2011

RUGACIUNE DE IERTARE

Rugaciunea pentru iertare ( I )
rostita de Dumitru Ioan Branc:

O Doamne Dumnezeule,
O mult iubite si sfinte Tata Ceresc,
Te implor,
Ajuta-ma sa iert intreaga umanitate,
Si intreaga umanitate sa ma ierte pe mine.
Acum, vreau sa ma iert,
Sa ma impac cu mine,
Sa ma impac cu Tine,
Sa ma impac cu intreaga umanitate,
Si cu cei mai mari dusmani ai mei.

O doamne Dumnezeule,
O mult iubite si sfinte Tata Ceresc,
Te implor,
Ajuta-ma sa ma iert.
Ajuta-ma sa-i iert pe toti.

Ajuta-ne sa ne iubim, respectam, onoram reciproc, asa cum divinitatea o face cu noi, cu familia mea, cu acest grup, cu intreaga umanitate si cu toti romanii din tara si de pretutindeni.

O Doamne Dumnezeule ,
O mult iubite si sfinte Tata Ceresc,
Ajuta-ma sa ma iert.
Te implor cu smerenie infinita,
Ajuta-ma sa ma iert,
Ajuta-ma sa fac Sfanta Voia Ta,
Ajuta-ma sa te iubesc,
Cum Tu ma iubesti pe mine.
Ajuta-ma sa-l iubesc pe aproapele meu
Si astfel sa fac voia legii divine, a legii cristice.

O Doamne Dumnezeule,
O mult iubite si sfinte Tata Ceresc,
Ajuta-ma sa ma iert,
Ajuta-ma sa iert intreaga umanitate,
Si intreaga umanitate sa ma ierte pe mine.
Sa ne respectam si onoram,
Asa cum divinitatea o face cu noi.

O Doamne Dumnezeule,
O mult iubite si sfinte Tata Ceresc,
Ajuta-ne sa te iubim.
Sa ne inchinam Tie,
Sa ne daruim Tie,
Sa ne vindecam,
Sa avem abundenta financiara, demnitate,
Sa avem constiinta curata, libertate deplina,
Si sa facem Sfanta Voia Ta,
Aici , pe Pamant.
Sa devenim acum
Exemple demn de urmat
Pentru intreaga umanitate.


Amin



Rugaciunea pentru iertare ( II )


Tata Ceresc, Doamne Iisuse Hristoase, Duhule Sfant si toate entitatile divine care sunteti cu noi in aceasta lucrare si in special Zamolxe, parintele Arsenie Boca si IO Decebal, va imploram din tot sufletul nostru, strigam la voi, sa alchimizati in noi, in toti cei prezenti, in toti romanii din tara si de pretutindeni si in Romania, toate cauzele de la Facere si pana acum, din toate aspectele noastre, din toate timpurile, locurile, dimensiunile, tot ce ne opreste sa ne iertam pe noi insine, sa ne impacam cu noi insine, sa ne impacam cu divinul din noi, sa ne impacam cu toata creatia Tatalui Ceresc, sa ne impacam cu El, Tatal Ceresc, sa ne impacam cu mama Geea, sa ne impacam cu intreaga umanitate, cu regnul animal, vegetal, ape, aer.

Toate acestea,va implor sa le alchimizati in noi, in toti romanii din tara si de pretutindeni, in familiile noastre si ale lor, in Lumina, Iubire, Armonie, Iertare, Impacare totala.

Amin.


Tata Ceresc, Doamne Iisuse Hristoase, Duhule Sfant si toate entitatile divine care sunteti cu noi in aceasta lucrare si in special Zamolxe, parintele Arsenie Boca si IO Decebal, va imploram sa alchimizati in noi toate cauzele de la Facere si pana acum,

care ne opresc sa ne iertam pe noi insine, sa iertam intreaga umanitate, iar intreaga umanitate sa ne ierte pe noi, sa iertam pe fiecare membru al familiei noastre, de la Facere si pana acum, sa-i iertam pe toti care ne-au agresat, torturat, ucis, de la Facere si pana acum si toti cei carora noi le-am facut asemenea lucruri sa ne ierte, indiferent daca se afla pe pamant sau in plan astral.

Va rugam sa alchimizati in noi tot ce ne opreste sa ne impacam cu toate acestea si sa existam impreuna cu ei in armonie perfecta, sa alchimizati in noi tot ce ne opreste sa iertam totul in aceasta lume si sa fim iertati de toate animalele pe care le-am ucis sau am dat ordin sa fie omorate, sau am consumat animale care au fost omorate, de la toate acestea, sa ne ajutati sa fim iertati si sa iertam.

Va rugam sa alchimizati in noi tot ce ne opreste sa ne impacam cu aceste animale, cu toate vietuitoarele pe care le-am omorat de la Facere si pana acum, insecte, pasari sau alte salbaticiuni , sa ne ajutati sa fim iertati de acestea si sa-i iertam.

De asemenea va imploram sa alchimizati tot ce ne opreste sa fim iertati de toate vegetatia pe care am distrus-o, de toti copacii pe care i-am taiat, de tot dezastrul pe care l-am produs aici pe pamant. Va rugam sa fim iertati pentru toate perturbatiile pe care le-am produs in Universuri, in toate dimensiunile, in toate aspectele de la Facere si pana acum, in toata creatia Tatalui Ceresc, insusi Creatorului, fata de care am gresit prin voia noastra, prin vorbele, prin faptele noastre, prin injuraturile, prin magiile noastre, prin toate faptele care nu au fost in concordanta cu legile divine.

Cerem iertare si imploram iertare de la Creator, de la intreaga creatie, de la Universuri, de la Mama Pamant, de la regnul vegetal, animal, ape, aer, de la solul si subsolul acestei planete , de la tot ceea ce exista in afara noastra.

Toate acestea va imploram sa le alchimizati in Lumina, Iubire, Armonie, Iertare totala, Impacare totala.
Amin


Tata Ceresc si toate entitatile divine care sunteti cu noi in aceasta lucrare, va imploram sa ne ajutati sa ne iertam pe noi insine si sa fim iertati de toti partenerii si partenerele de viata de la Facere si pana acum, de toti cei pe care i-am victimizat, am divortat, torturat, omorat, alte rude apropiate, dusmani si alte persoane de alta credinta si sa-i iertam pentru tot ce ne-au facut.

Pentru toate prejudiciile pe care vile-am adus, chiar financiare, de la Facere si pana acum, pentru orice abuz sub orice forma ar fi fost asupra noastra si asupra familiilor noastre, iertati-ne, iertati-ne, iertati-ne !
Aici si acum si noi va iertam.

Toate acestea va imploram sa le alchimizati in toti romanii din tara si de pretutindeni, in noi, in cei pe care i-am citat, in cei pe care i-am judecat, torturat, urat, pe care i-am avortat, de care ne-am lepadat, i-am mintit, i-am furat, i-am violat,… in Lumina, Iubire, Armonie, Iertare, Impacare , Adevar divin ( se repeta de 21 ori).

Cerem iertare pentru toate acestea si ne iertam.

Tata Ceresc, Doamne Iisuse Hristoase, Duhule Sfant si toate entitatile divine care sunteti cu noi in aceasta lucrare, va rugam sa ne ajutati sa ne daruim total divinitatii, sa ne deschidem total catre divinitate, sa traim in comuniune permanenta cu divinitatea si divinul din noi, sa comunicam permanent cu SINELE DIVIN.

Tot ce ne opreste de la acestea, va imploram sa le alchimizati in noi si familiile noastre, in toti romanii din tara si de pretutindeni si-n familiile lor, in


LUMINA, IUBIRE, ARMONIE, IERTARE TOTALA, DARUIRE TOTALA TATALUI CERESC, DESCHIDERE TOTALA CATRE DUMNEZEU.

( de 21 ori ).

Amin
LUMINA, IUBIRE, ARMONIE
( de 21 ori ).

Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu