luni, 3 martie 2014

INCEPEM SA GANDIM 7 min. - O lume fara bani/ Proiectul VENUS




























SE POATE TRAI FARA BANI?


Femeia care a trăit fără bani timp de 16 ani. Află cum a reuşit
Heidemarie Schwermer, născută în Germania, a decis să vadă dacă se poate trăi şi fără bani, renunţând la jobul ei de psihoterapist, scrie bussinesinsider.com.

"Am realizat din ce în ce mai puţin că am nevoie de bani. Nu vreau să-mi reiau viaţa dinainte", a spus femeia.

Tatăl lui Heidemarie Schwermer a avut mai multe afaceri, însă a falimentat de două ori.
Schwermer nu are o adresă permanentă. În documentarul Living without money (Viaţa fără bani), o prezintă în timp ce primeşte haine de la prieteni şi donează ceea ce nu are nevoie.

"Văd multe miracole în viaţa de zi cu zi. De exemplu: la început am găsit mâncare. Am găsit multe lucruri pe stradă sau oamenii veneau la mine şi îmi aduceau. Cred că aceste miracole se întâmplă, datorită gândirii noaste", a mai spus nemţoaica.

Când se schimbă sezonul, ea renunţă la hainele pe care le are şi aşteaptă să facă rost de altele. Majoritatea îi sunt date de cei care o găzduiesc sau de prietenii pe care îi întâlneşte.

Living Without Money - trailer from Without Money on Vimeo.

PROIECTUL VENUS - materiale in lb. engleza





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu